Bemutató Hírek

Áramos tömegmodell Wolfsburgból

Figyelemre méltó elektromos tanulmányautót mutatott be a Volkswagen ID. 2all néven.

Sorra jelentik be új áramos típusaikat a járműgyártók, néhány napja a legismertebb német márka rukkolt elő egy sokat ígérő négykerekűvel. Az ID. 2all méretben a Polo és a Golf között helyezkedik el, alapjait a kifejezetten delejes kocsikhoz tervezett MEB Entry platform adja. E moduláris padlólemez felhasználásával eleddig csak hátsókerékhajtású járműveket készített a VW, az újdonság lesz az első fronthajtású a kínálatban.

Nagy méretű kerekek és LED-es fényszórók, miként azt a mai modelleknél megszokhattuk

Ami a külsőt illeti, az első Golf-nemzedék jellegzetes C oszlopa jut eszünkbe a 4050 mm hosszú, 1812 mm széles, ferdehátú újdonság hátsó traktusáról, ezenkívül a teljes hátfalat kitöltő LED-es csíklámpa szintén az 1974-ben bemutatott legendát idézi. Utasterében nincs hagyományos műszeregység, két jókora képernyőn jelennek meg a legfontosabb adatok és a fedélzeti rendszer információi, s különálló kezelőpanelt kapott a légkondi.

Klasszikus ferdehátú orrmotorral, elsőkerékhajtással, nagy raktérrel. A hátsó ajtók kilincse a tetőoszlop mellé költözött

Ha hinni lehet a képeknek, akár négy felnőtt is kényelmesen elfér a 2600 mm tengelytávú kocsiban, és csomagtartója sem apró, alaphelyzetben 490 liternyi poggyászt elnyel.

Tízmilliós népautó

Bár túl sok műszaki részletet nem árult el a gyártó a sajtóbemutatón, kiderült, hogy az orrmotoros koncapcióautót 226 lovas villanymotor viszi, hatótávja pedig elérheti a 450 km-t. Hogy a szériaváltozatba beépítenek-e ennél gyengébb vagy erősebb erőforrás, azt egyelőre nem árulták el.

Teljesen elválasztja egymástól a két térfelet a széles középső panel, amiben számos kacattartót elrejtettek

Azt viszont igen, hogy 25 ezer euró, azaz – mai árfolyamon számolva – tízmilló forint alatti áron szeretnék értékesíteni a 2025-ben bemutatandó sorozatgyártmányt.

Olvassa el további cikkeinket!