Szokatlan arányokkal megáldott alsóközép-kategóriás típussal jelentkezett a Citroën.
A C4 X közeli rokonságban áll az ötajtós és nemrég az Autósélet magazinban tesztelt C4-essel, mivel a két autó alapjai megegyeznek, ráadásul a B oszlopig ugyanúgy néznek ki. Igaz, a hátsó fertály teljesen átalakult, klasszikus kupékat idéz csapott hátú, angolul fastbacknek hívott kialakításával. Mindemellett a műanyag kerékjárati betétek és a 18”-os kerekek szabadidő-autós jelleget kölcsönöznek a 4600 mm hosszú, 1525 mm magas, 2670 mm-es tengelytávú, 510 literes csomagtartóval dicsekvő kocsinak.

Benzines (1,2 l, 100 és 130 LE), gázolajos (1,5 l, 131 LE) és elektromos kiadásban (136 LE) egyaránt megvásárolható a francia újdonság, utóbbi 50 kWh-s akkumulátorral és 360 km-es elméleti hatótávval csábítja a vásárlókat. Az alapmodellt (1.2 PureTech 100 LE, Feel) 9 150 000, a legolcsóbb áramos kiadást (EV 50 kWh Feel) 15 240 000 forintért vihetik haza a magánvásárlók.